Opravy a pozáruční servis a opravy
Vážení zákazníci, součástí našich služeb je i pozáruční servis. Informace o těchto službách najdete na této stránce.
Nabízíme servis následucích značek
Nabízíme pozáruční servis těchto značek.
Upozornění: Před využitím pozáručního servisu doporučujeme konzultaci závady s naším technikem.
Kontaktní email: technik@gavri.cz
Rámcový ceník
Každý pozáruční servis je naceňován individuálně tak, jak si daný případ vyžaduje. Zákazník bude vždy seznámen s celkovou cenou. Orientační cenu si můžete zjistit dle následujícího ceníku.
cena za dopravu k zákazníkovi | od 200 Kč * |
cena za každou započatou hodinu servisního technika | 950 Kč |
cena za dopravu od zákazníka do Gavri | od 200 Kč * |
cena za prvotní diagnostiku | ZDARMA |
cena za náhradní díl | individuální |
* Cena za dopravu se určuje dle velikosti přístroje
Pokud se jedná o neopravitelnou vadu, zařídíme likvidaci přístroje zcela zdarma.
V případě, že nám zboží zašlete sami nebude vám cena dopravy účtována. Zboží v tomto případě prosím zasílejte pouze na provozovnu (Masná 27/9, Brno, 602 00). Veškerý servis vám zajistíme na provozovně. Zásilky zasílané na sídlo firmy jsou přesměrovávány na adresu provozovny, jejich vyřízení tak trvá déle. Děkujeme za pochopení.
Zboží prosím zabalte tak, aby přežilo manipulaci přepravní společností. Pokud si nejste jisti obalovým materiálem neváhejte nás kontaktovat rádi vám zašleme vše potřebné k správnému zabalení přístroje.
Jak správně zabalit zásilku
Prosíme o pečlivé zabalení zboží, dle následujících instrukcí:
Obal dle hmotnosti zásilky
Obal by měl odpovídat hmotnosti zásilky, aby ji mohl chránit během přepravy, tzn. že by měla odpovídat zejména tloušťka a kvalita použitého kartonu.
Vyplnění volného prostoru
- Pro maximální ochranu obsahu zásilky vyplňte volný prostor mezi obsahem a obalem. Nejen mezi obsahem a obalem zásilky, ale i mezi jednotlivými volně vloženými položkami v zásilce.
- Doporučujeme tyto výplně: pěnové profily, fixace z polyesteru, vzduchové polštářky nebo bublinkové fólie. Jestliže je v přepravním kartonu více zboží, nemělo by se dotýkat ani mezi sebou, aby nedošlo k poškození či odření mezi samostatnými přepravovanými subjekty uvnitř zásilky.
- V případě, že je zboží uvnitř přepravního kartonu samostatně, nesmí se dotýkat žádné z vnitřní strany kartonu, vždy jej musí oddělovat vystýlka. Učiní se tak bezpečnostní zóna, která zboží ochrání ve chvíli, kdy dojde k poškození přepravního kartonu, nebo k nárazu.
- Obsah zásilky se také uvnitř nesmí pohybovat.
Zabezpečení a vyztužení zásilky
Zásilku zabezpečte a vyztužte uvnitř natolik, aby vydržela min. statické zatížení pětinásobku vlastní hmotnosti. V případě, že bude zboží špatně zabaleno, neodpovídáme za případné poškození, které nastane během přepravy.
Způsob balení se může lišit v závislosti na zvoleném přepravci. Informace, týkající se balení zásilek, zasílané přepravní společností PPL, najdete ZDE, GLS ZDE a stejné informace, týkající se České pošty, najdete ZDE.